علائم نشتی یا سوراخ شدن کیسه ی اب چیه؟

۳ پاسخ

سرفه میکنی کم کم اب میریزه نشتی و سوراخ باشه

اب زلال گرم بدون بو و رنگ

دستمال وقتی میکشی خیس میشه بافت اب با بافت ترشح فرق میکنه و حتما برو دکتر ازت امینوشور بگیرن انشالله که چیزی نیس

نوار بهداشتی بزار چند سرفه کن خیس خیس بشه .نشتی داره

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان نیلـ🧸ـماه


🍒 مامان نیلـ🧸ـماه 🍒 ۵ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی