نون از چند ماهگی مجازه؟
بربری سنگک؟

۳ پاسخ

من از ۶ ماهگی نون میدادم دستش یکمش خیس میشد می‌خورد اشکال نداره

من که میدم البته فقط خمیر داخل نون بربریو

نون لواش هم میشه داد من یه تیکه کوچیک دادم بهش خطرناکه یعنی؟

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱۳ ماهگی
مامان 🩷ماه من🩷 مامان 🩷ماه من🩷 ۱۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱ سالگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان Ava مامان Ava ۱ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان الیان مامان الیان ۱ سالگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی