عطسه کردم ، واژنم درد گرفته 😕

۵ پاسخ

عزیز سلام شمام هرزگاهی درد زیر شکم خفیف دارین ؟

😂😂😂😂

ربطی نداره من آلرژی دارم روزی ده تاهم عطسه میکنم فقط باید زیر دلو بگیری..کاش واقعا راه حلی هم واسه عطسه کردنا وجود داشت آزار دهندس برام واقعا

موقع عطسه و سرفه زیر دلت رو بگیر عزیزم

شکمتو بگیر عطسه کردنی

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری