خانما سونوم خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

مامان جیگر طلاا هزینه این سنو تون چقدر شده؟

من ضربان قلب جنین۱۴۱ بود پایین نیست؟؟؟

عالیه عزیزم

آره خوبه فقط مایع آمنیوتیک فک کنم یه کوچولو بالاست

عالی

سوال های مرتبط

مامان اتی مامان اتی ۱۳ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان ATRIN مامان ATRIN ۹ ماهگی
مامان 🩵👶🏻Alisan مامان 🩵👶🏻Alisan ۷ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۱۲ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۷ ماهگی
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۸ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان تو دلی💖 مامان تو دلی💖 ۹ ماهگی
مامان شکلات🍬🍫🍭 مامان شکلات🍬🍫🍭 ۱ ماهگی
مامان Sevin مامان Sevin ۱۳ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۷ ماهگی