خانما سونوم خوبه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم ۲۸هفته رفته بودی یا اولین سونو بعد از انومالیت

دقیقامثل من خیلی خوبه دکترگفت

عزیزم همه چیش ماشالا عالیه نرماله

بله خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان رها👼🍼🧿 مامان رها👼🍼🧿 ۱۲ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان ۷ ماهگی
مامان 🩵👶🏻Alisan مامان 🩵👶🏻Alisan ۷ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۱۲ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۷ ماهگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۶ ماهگی
مامان تو دلی💖 مامان تو دلی💖 ۹ ماهگی
مامان شکلات🍬🍫🍭 مامان شکلات🍬🍫🍭 ۱ ماهگی
مامان حسن کوچولو 💙 مامان حسن کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی