سلام دوستان این سرویس چوب قشنگ ؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

سلام عزیزم بسلامتی بچتون بدنیا اومد
الهی قدم‌دار باشه
عزیزم شما از سرویس چوب راضی بودین؟ میشه شماره تماس سازندشو بهم بدین لطفاً

اسم مغازه اش چی بود؟ یا آی دی ازش داری؟!

قشنگههه😍😍😍 کجای قم دارن؟ آدرس میدید؟

اره خیلی خوبه

سلام آره خوشگله .قیمتش چقدره.من هم میخوام سرویس چوب بخرم

اره خیلی قشنگه

منم مشابه همینو گرفتم ، فقط سبز پاستیلیه ، تختش باکس روش جدا میشه ، بعد میتونی تا نوجوانی هم استفاده کنی ...

اره عزیزم چرا زشت باشه؟

قشنگه 😍

آری زیباست

بله قشنگه

سوال های مرتبط

مامان هانا 💝 مامان هانا 💝 ۱ ماهگی
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۱ ماهگی
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد