۸ پاسخ

پزشکتو عوض کن منم پیش یه متخصص غدد رفتم کنترل کنم مرتیکه گاو دز مصرف و زیاد نوشته بود پرکار شدم منم دیگه پیشش نرفتم بعد از بارداری پیش پزشک خودم الان تحت کنترله

تیروییدت خیلی پرکاره

پرکاره تیروئیدت، حتما پیش یه متخصص غدد برو

باید برید پیش دکتر تیرویید دوز قرص هاتون رو اوکی کنه

عزیزم علامت L زده یعنی کم کار

برا من ۴ و خوردی بودی دکتر گفت ۵روز در هفته لوتیروکسین نیم بخور

تیروییدت پرکاره عزیزم دوز قرص هاتو باید کم کنی

تیروییدت پرکار

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عزیزدل مامان عزیزدل روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیایش💙نیکان مامان نیایش💙نیکان ۴ ماهگی
مامان Aren👼🏻 مامان Aren👼🏻 ۵ ماهگی