سلام مامانا این ازمایشو کسی میتونه بگه چیه

تصویر
۳ پاسخ

برا بچه ست؟مشکلش چیه؟آنزیم کبدش بالاست تو سرماخوردگی ها و عفونت های ویروسی هم آنزیم کبد بالا میره،درد عضلات نداره؟

برنامه چت جی پی‌تی نصب کن هر ازمایشی داری بده بهش بنویس برام تفسیر کن دقیق بهت میگه چی به چیه

اینم هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان زهراتون مامان زهراتون ۲ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان امير پارسا 👶🏻 مامان امير پارسا 👶🏻 ۱۷ ماهگی
مامان تو دلی_maryam مامان تو دلی_maryam ۱۷ ماهگی