صبحونه دخملی
پنکیک سیب🫠💚

تصویر
۴ پاسخ

ما که دندون نداریم‌همه چیز له میکنم و با غذا ابکی میدم😁

چند تا دندون دار کوچولوت ک راحت میخور پسرمن دوتا دار یعنی میتونم بدم طرز تهیشم میگی

چطوری درست کردی دستورشو بگو بیزحمت‌😘

دختر تون دندون داره راحت میخوره

سوال های مرتبط

مامان سیده پناه 💜 مامان سیده پناه 💜 ۱ سالگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان دلوین 🐥💛 مامان دلوین 🐥💛 ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱۶ ماهگی
مامان شیرین و کنجد مامان شیرین و کنجد ۱ ماهگی
مامان عسلچه🎀 مامان عسلچه🎀 ۱ سالگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان آراد جانم🤍 مامان آراد جانم🤍 ۱ سالگی
مامان گوگول🩷 مامان گوگول🩷 ۱۵ ماهگی