پنکیک عصرونه دخملی

تصویر
۶ پاسخ

اگ کره نزنیم با چی میشه

یکم آب بزنی بهشون نرم نرم میشه راحت‌تر میخوره جوجه

‌دستور پختشومیزاری عزیزم

خیلی خوب شده عزیزم مقدارشم میگید

نوش جونش نمیترسی تو گلوش گیر کنه من میرم بعضی موقع گیر میکنه

چطوری پختی چی ریختی

سوال های مرتبط

مامان سیده پناه 💜 مامان سیده پناه 💜 ۱ سالگی
مامان 👼Aysa💕🧸 مامان 👼Aysa💕🧸 ۱ سالگی
مامان دلانا خانم🩷👧 مامان دلانا خانم🩷👧 ۱ سالگی
مامان دلوین 🐥💛 مامان دلوین 🐥💛 ۱ سالگی
مامان دلوین✨🧸 مامان دلوین✨🧸 ۱۲ ماهگی
مامان آرسین💙🐣 مامان آرسین💙🐣 ۱ سالگی