عصرونه دختریم
پنکیک موز🥰❤

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونش عزیزم
مرسی بابت دستور پخت

دستورش لطفاااا

نوش جونش بشه ،چرا من موز میریزم پن کیک خیلی تیره میشه برا شما خوش رنگ و خوبه چطور موز ریختید ولی تیره نشده؟

نوش جونش
دستورش🩷

نوش جونش
اتفاقا منم امروز پنکیک موز درست کردم برا هیراد

دستور پختشو میگی عزیزم

نوش جونش 🥰 دستور پخت لطفاً

سوال های مرتبط

مامان دلیار🩷 مامان دلیار🩷 ۱۲ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان دلوین✨🧸 مامان دلوین✨🧸 ۱۲ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا ۱ سالگی
مامان 👼Aysa💕🧸 مامان 👼Aysa💕🧸 ۱ سالگی
مامان آرسین💙🐣 مامان آرسین💙🐣 ۱ سالگی
مامان آرن و تودلی مامان آرن و تودلی هفته یازدهم بارداری
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی