عصرونه چی بدم به دخملی؟؟؟؟ نظر بدین

۱۰ پاسخ

میوه بده من امروز پنکیک موز دادم

میوه دادم و بستنی

من بیسکوییت مادر و موز و خرما مهلوط کردم دادم
زردالو و هلو هم خورده😖😅

پوره میوه

موز و جو پرک

من ماست میوه ای میدم. ماست و موز له شده. ماست و خیار و یکم شوید. ماست و سیب رنده شده. ماست و خرما پوست گرفته و له شده. ماست و هلو رنده شده

پنکیک با موز

اوتمیل بده عزیزم
یا موز و شیر(شیر خودت یا شیرخشک) با پودر مغزیجات

سلام عزیزم من یه کانال دارم توی روبیکا به اسمه (🦋غذای کودک🦋) لینکش اینه دوس داشتی عضو شین
@food_babyy

میوه بده

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان اِلارا گلی مامان اِلارا گلی ۱ سالگی
مامان کیاشا🐣 مامان کیاشا🐣 ۱ سالگی
مامان 🧸مهدیار🧸 مامان 🧸مهدیار🧸 ۱ سالگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی