خانما اگه بتا ۸رو بعد از پریود ۵۰۰ باشه نیازه تکرار بشه؟؟

۲ پاسخ

نه نیاز نیست

نه بنظرم .بازم از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان شیرکوچولو🦁 مامان شیرکوچولو🦁 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند روزای تلخم مامان قند روزای تلخم هفته نهم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری