خانومها چیکار کنم نی نی پستونک بخوره

۳ پاسخ

بذار فریزر سرد شه بذار دهنش دخترمنم 4ماه نگرفت یه شب گریه میکرد پستونک و گذاشته بودم سردشده بود آوردم خورد الان دیگه میگیره

الان دیگه نمیگیره که

منم هر کاری کردم بگیره نگرفت فک نکنم دیگه قبول کنن

سوال های مرتبط

مامان 🐣جوجه ی من⚽️ مامان 🐣جوجه ی من⚽️ ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی