۱۰ پاسخ

من میدم عالیه واقعا

من ندادم

نمیگیره

من میدم به بچه اولمم دادم دندوناش مرتب و صاف هیچ مشگلی پیش نیومد فقط تنها ایرادش وابستگی زیاد به پستونک بود

بله مي دم خودش ديگه وقتايي كه خوابش مياد يا حوصله نداره مي خوره

آره من میدم

من میدم، بگن من اهمیت نمیدم، بچم با پستونک ارومه
هر چی ارومش کنه میدم

الان که دیگه نده داره شیش ماهش میشه باعث میشه دندوناش رو به جلو در بیاد

آره میدم ولی فقط باهاش میخوابه زیاد وابستش نیس

من میدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی