بچه ها شما ابجوش ونبات به نی نی میدید

۱۱ پاسخ

ن

من میدم،اب جوش سرد شده هم ۲سی سی میدم هوا گرمه خوبه بخوره

ن چرا باید داد؟

الان که هوا گرمه
بچه خب تشنش میشه🥺

اره مبدیپ دو قاشق چای خوری

نه. نمیدم

اره میدم همیشه نه گاهی وقتا اینم دکتر گفت دلدرد کرد میتونی بدی

اره .

ن براچی باید داد

نه اصلا

معلومه که نه

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی