شماابجوشیذه سرذ شده به نی نی میدید

۲۴ پاسخ

بله

من ازهمون آبی که واسه شیرش توفلاسک میکنم بهش میدم

هرکی دیدم همه میجوشونن ودکترم گفت حتماآب جوشیده باشه که سبک شده باشه

والامن همه دکتراوهرکی هم دیدم تاکیدبه آب جوشیده داشتن

حتما میدم. از زمان شروع کمکی باید آبم بدیم

من هنوز ندادم. آخه زوده. ولی از ماه بعد تو ۵ ماهگی کم کم میدم

ن آب تصفیه میدم

بله عزیزم آب جوشیده سرد شده میدم
از ۶ماهگی

بله میدم

من ن ب پسرم آب جوشیده دادم ن ب دخترم🥴 همون آبی ک از لوله میاد میدم

آره روزی چندبار یه قاشق مرباخوری بده

اره

نه الان نمیدم هنوز

بله.

بله من از چهارماهگی درحدکم میدم

بله گاهی

از ۵ماه اره

با شروع كمكي ميدادم

بله چون خیلی عرق میکنه دکتر گفت بدنش کم آب شده بدم

اره عزیزم

من آب ماجان میدم آب جوشیده ام‌میدم

من اره
هوا گرمه قبلا تا صورتش میشستم آب که به صورتش برخورد میکرد زبون میزد
بعد دادم خودم دیگه

بله عزیزازهمون آبی که براشیرخشکش توفلاسک میکنم

من از وقتی که کمکی میدم بعد غذاش چند قاشق چای خوبی میدم

سوال های مرتبط

مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی