سلام از چند ماهگی به نی نی قشنگا غذا میدید

۵ پاسخ

ببخشید مشکل بچتون حل شد؟جواب نمونه چیشد؟

اگر رشدش خوبه بزار ۶ماهگی

از الان میتونین فرنی شروع کنید منم از هفته بعد شروع میکنم

۴ ماه و نیم

از الان شروع کن به فرنی

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی