۹ پاسخ

روغن‌ کبد ماهی آردن

من زمستون نارگیلو تو مخلوط کن ریحتم مث شیر ک شد گذاشتمش یخچال، روش کره بست اون کره هارو جمع کردم گذاشتم فریزر، الان از اونا میزنم ب پای بچم خداروشکر خیلی جوابه

فقط و فقط کرم آردن ...یعنی آب رو آتیشه خیلی عالیه از روز اول بدنیا اومدنش تا الان همینو براش استفاده میکنم

کالاندولا

فقط پودر بچه

الان برای اینکه گرما اذیتش نکنه بعد از هربار شستن میتونید یا پماد کالاندولا بزنید یا پودر بچه و تند و تند هم تعویض کنید شب تا صبح هم پوشک نکنید هوا بخوره زیرش یک دوشک پهن کنید ک نم نده .

من هرسری برای ادرار هم میشورمش پی پی با شامپو میشورم
روغن پاپانو میزنم

من هربار بعد شستن کالاندولا میزنم

من همیشه عوض کردنی میشورمش
پماد هم قبلا همیشه میزدم الان هر از گاهی میزنم

سوال های مرتبط

مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 مامان 𝑨𝒎𝒊𝒓𝑨𝒍𝒊 ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی