منم خیلی تاثیر دیدم
اصلا تاثیر آنچنانی نداره
پیاز کف پا بذار عالیه بعنی
تاثیرش زیاد نی
کف پاش پیاز بزار
با سرکه پاشویه کن
اگه پایین نیومد شیاف بزار
تو تب پایین بله تاثیر داره تب بالا تاثیر نداره اصلن
منم خیلی تاثیر دیدم ازش
زیاد تاثیر نداره ببر بیمارستان بگو هم شربت دادم هم شیاف پایین نمیاد بش امپول میزنن میاد پایین
من سرکه سیب استفاده کردم.
و جواب گرفتم.
اما تجربه استفاده از گلاب نداشتم.
ولی زیاد ازش شنیدم
خیلی.رو پیشونی و کف پا بمال
من که تاثیری ندیدم
من گلاب و کاسنی استفاده میکنم بنظرم خوبه
کف پاهاش پیاز بزار عالیه
حنا خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.