۵ پاسخ

ندی بهتره اخه این میوه ها برای بچه حساسیت زا هستن دکتر گفت ندی بهتره اخه گلوش خارش میگیره اذیت میشه وگرن مشکل خاصی نداره

من به پسرم ندادم ترسیدم حساسیت داشته باشه ،من خودم ک میخورم گوشم میخاره حساسیت زاست

من ملون وطالب دادم ابشو دوست داشته خداروشکر ولی هندونه رو دوست نداشت

مثلا چی

چی هست اصلا

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی من🍓 مامان توت فرنگی من🍓 ۲ سالگی
مامان حلما 💛 مامان حلما 💛 ۱ سالگی