مامانا طول سرویکس ۳۴ خوبه برا دوقلو ؟

۹ پاسخ

منم دوقلو دارم همش استراحتم کار خونه انجام نمیدم ولی طول سرویکس نمیدم چیه😅

استراحت کن رابطه نداشته باش

خوبه ولی استراحتت و بیشتر کن کمتر نشه

من ان تی ۳۴بودم انومالی ۳۱ حدودا یه ماه بعدش شدم ۲۵ و سرکلاژ شدم تو ۲۱هفته و ۳روز...بهتره چک بشه طول سرویکستون به صورت واژینال برا منم دکتر سونو نمینوشت خودم خواستم چون میگفتم دوقلوئه احتمالش زیاده بیاد پایین نوشت دیدم کم شده

عزیزم خیلی استراحت کن
من سونو ان‌تی طول سرویسکم ۳۴ بود
یک هفته بعد رفتم مطب دکتر سونو داخلی انجام داد ۲۵ شده بود و سرکلاژ شدم

خوبه منم ۱۵هفته ۳۴بودم
آنومالی شدم ۳۵ با استراحت
استراحت کن عزیزم 💝

خوبه تا میتونی استراحت کن شیافاتو به موقع بزار ی دفعه مثل من میان پایین من استراحت میکردم کاریم نمیکردم ولی ی دفعه امدن پایین

برا منم34دکتر گفت خوبه

بد نیس ولی استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان غزل و دوقلوها مامان غزل و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد