۸ پاسخ

226گرم بود، نه خوبه وزن نینیت بعد اصن وزنش مهم نیس تواون هفته ها بین200تا300گرمه معمولا

خوبه دیگه من ۱۸ هفته ۳روز رفتم ۲۵۵گرم بود

نه خوب بوده کمترم دیدم من

واسه من۳۰۰ گرم بود

۲۳۰ بود دیگ

۱۷ هفته ۵ روز رفتم
۲۷۰ گرم بود

چند هفته بودی این شد

از الان وزنش اصلا مهم نیس قشنگم از ۲۸ هفته به بعد مهمه سعی کن چیزای خوب مقوی بخوری که خوب وزن بگیره تخم مرغ آپز سعی کن بخوری

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی