مال من ۱۸هفته سه روز
۲۴۶گرم خیلی کمه بنظرم
۲۱۰ گرم بود عزیزم
بچه ها دعوام نکنید
یه سوال 1 خرداد 20 هفته و 3روزم بود
الان چندوقتمه؟؟؟..
من فک میکردم نی نی من چقد کوچولویه ضعیف مونده اخه ماه های اول هیچی نمیتونستم بخورم هرچی هم میخوردم بالا میاوردم اینجا دیدم از این کمتر هم هستن.
۱۸ هفته ۲۷۰
برام سواله سونو چجوری وزن تخمین میزنه🤔جالبه
۲۶۰ تو ۱۸ هفته
18هفته وزنش هم179گرم
۱۸ هفته و ۴ روز رفتم سونو ۲۵۷ گرم بود
۲۲ هفته و ۱ روز رفتم ۵۴۹ گرم بود
۲۳۰گرم۱۸هفته
۱۸ هفته و۳ روز رفتم ۲۹۰ گرم
۱۸ هفته رفتم ۲۳۰ گرم بود
طبق ان تی 17 هفنه و ۶ روز رفتم ۲۰۱ گرم بود
دوستان سلام من روانی شدم
نمیدونم به خاطر هورمونه
استرس دارم میگم نکنه جنسیت بچم تغییر کنه
تو انومالی گفتن دختر
310 گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.