خانما تو انومالی وزن جنینتون چقدر بود؟

۱۴ پاسخ

مال من ۱۸هفته سه روز
۲۴۶گرم خیلی کمه بنظرم

۲۱۰ گرم بود عزیزم

بچه ها دعوام نکنید
یه سوال 1 خرداد 20 هفته و 3روزم بود
الان چندوقتمه؟؟؟..

من فک میکردم نی نی من چقد کوچولویه ضعیف مونده اخه ماه های اول هیچی نمیتونستم بخورم هرچی هم میخوردم بالا میاوردم اینجا دیدم از این کمتر هم هستن.

۱۸ هفته ۲۷۰
برام سواله سونو چجوری وزن تخمین میزنه🤔جالبه

۲۶۰ تو ۱۸ هفته

18هفته وزنش هم179گرم

۱۸ هفته و ۴ روز رفتم سونو ۲۵۷ گرم بود
۲۲ هفته و ۱ روز رفتم ۵۴۹ گرم بود

۲۳۰گرم۱۸هفته

۱۸ هفته و۳ روز رفتم ۲۹۰ گرم

۱۸ هفته رفتم ۲۳۰ گرم بود

طبق ان تی 17 هفنه و ۶ روز رفتم ۲۰۱ گرم بود

دوستان سلام من روانی شدم
نمیدونم به خاطر هورمونه
استرس دارم میگم نکنه جنسیت بچم تغییر کنه
تو انومالی گفتن دختر

310 گرم

سوال های مرتبط

مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی