دلم پفک میخاد این ک دیگ قند ندارن 😂😏

۸ پاسخ

قند نداره نمک داره😂😂😂بخور یکم چیزی نمیشه

منم دلم بچه میخات

ن اگه فشارت بالا نیست بخور
این یکی قند نداره نمک داره😂

بخاطر رنگ های مصنوعی قند داره،ولی کم خوردنش اشکالی نداره

ن بخور نوش جونت

عزیزم هر چیزی دوس داری بخور اما در حد تعادل..همین پفک هم بخور هوستو برطرف کن

داره ولی بخور

بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری
مامان رهام💙 مامان رهام💙 ۱۰ ماهگی
مامان دیار‌طلا🐣 مامان دیار‌طلا🐣 ۹ ماهگی