سونو داپلر شکمیه؟؟

۴ پاسخ

اره گلم

چندهفتگی داپلرانجام دادی و براچی انجام دادی

من امروز دادم....شکمی بود
والا فرقی با سونو های دیگه نداشت به جز قیمتش که چند برابر سونوهای دیگه بود

اره عزیزم مثل سونوی معمولیع انجامش فقط دستگاهش پیشرفته تره

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی
مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی