بعد سونو انومالی چ سونویی هس و چند هفته ای؟

۵ پاسخ

۳۲ هفته سونو وزن

تو گهواره هست بزن نگا کن هر کدوم هم رفتی تاریخ مشخص کن خودش میزنه کی وقت سونو و انومالی و غربالگری اینا داری

سلام سنو وزن گیری ک ۳۱یا۳۲هفته میفرستن

اگه مشکلی از نظر جفت و اینا نباشه، دیگه ۳۰ هفته یا ۳۳ هفته سونو وزن هست

واسه من مرحله سوم آنومالی تو 26هفته بود

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وسوم بارداری