سلام خانما سر پسرم کجه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

اره کجه

منم همین حس ودارم براپسرم احساس میکنم سمت راست سر پسرم یکم بالاتر از سمت چپشه دقیقا مثل همین عکس پسرت

نه عزیزم کجاش کجه

نه کجاش کجه

بچه به این عزیزی هزار ماشاالله کاری بهش نداشته باش اصلا کج نیست

به چیا دقت میکنی خواهرم رو بالشت میخوابن سرشون نرمه حالا یخورده این بر اون بر تا ۱ سالگی حل میشه نه چیزیش نیست عیب الکی نزار رو بچه

خیر.

حالا چرا شطرنجی کردی؟ میترسی چشم بزنن

نه عزیزم 🙄

کمی بیشتر روبه راست بخوابونش

نه😐 کی گفته

نه جانم الکی به بچه اسم نزار

......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۶ ماهگی