۵ پاسخ

من از اول که به دنیا اومد روی متکا مخصوص فرم دهی سر خوبوندم از اونا که داخلش گوده خیلی خوب شده فرمش درست گرد .شماهم از اون متکا استفاده کن بیشترم ب اون طرف بخوابون که برامدگیش بیشتره درست میشه

سر پسر منم دقیقا همینجوره هرجور میذارمش باز سرشو میچرخونه طرف یه ور که خودش دوست داره همینجور صاف شده 😐 بالشت فرمدهی هم گذاشتم هیچ تاثیری نداره

از الان تا چهار ماه به همون طرفی ک برآمدگی داره بخوابونش

آره عزیزم به یه طرف زیاد خوابوندیش حتما

چه ربطی داره سر دختر منم اینجوریه 🤦😑😑

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی