تب 38 چجوری بیارم پایین؟

۷ پاسخ

ایبوپروفن

۵روزه درگیر تب لعنتیم خواب ندارم😔😔

پوشکشو باز کنید و به جوراب هاش گلاب و آبلیمو بزن بپوشون

دختر منم تبش ۳۸.پاراکید دادم .پیازم گذاشتم کف پاش.بچه شما چ علائمی داره؟
دختر من از بعدظهر تب کرد دلو کمرش داغ شد بهش شربت دادم اوکی شد ولی الان همه جایش داغه .احساس کردم می‌لرزه تو خواب.استرس گرفتم

من تب سنجم خراب شده..ولی خیلی داغه..شیاف گذاشتم وپروفن دادم نمیدونم چیکارکنم

سریع شیاف بزار زود عمل میکنه

شیاف بزار
پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد