۳ پاسخ

عزيزم فكرميكنم طبيعي بچه از تو لگن مي خواد خودشو بكشه بياره بالا بارداري اولم همينجوري بود كشاله رون و واژن هم حالا درد ميگيره

واسه منم از ۱۵ هفته شروع شد الانم هر از گاهی دارم ، عادیه ، به همه جات داره فشار میاد ، عضلات کشیده میشه

منم سمت راستم اینجوریم کاره سنگین انجام نده خیلی سره پا واینسا

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گردو💙 مامان گردو💙 هفته بیست‌وسوم بارداری