۱۲ پاسخ

در روز شاید 15,20نفر قربون صدقه دخترم میرن چون با فامیلامون همسایه ایم خودمو شوهرم ک بدتر..ولی آخرش یا جیغ میزنه یا وسیله پرت میکنه

کمبودمحبت اسمشونذاریم جلب توجه دوست داره نگاه همه سمتش باشه وتوجه

بنظرم بهتره بگی علائم توجه و محبت زیادی😂

بیشتر برا خودشو نشون بده و توجه کنی بهش هی جیغ میزنه الکی یا الکی میخنده یا کاری که جلب توجه کنه🤭

مدام ی کاری می‌کنه که جلب توجه کنه
مثلاً وسیله پرت می‌کنه
جیغ میزنه
کارای دیگه می‌کنه که شما نگاش کنین

ینی معصوم چهار پنج نفر ادم هر روز قربون صدقه رها میریم باز به دستی خودشو میزنه اینور اونور که جلب توجه کنه😄😄😄

این سن مشخص نمیشه عشقم چون این سن کلی ناهنجاری تو رفتارشون هست ک اقتضای سنشونه و باید با ارامش حلش کنی کمبود محبت تو سنین بالا خودشو نشون میده

پرخاشگری جیغ داد

پسر من ک هعی میگه مامان
مامان
مامان
تا نگاهش کنم

بنظرم وسیله پرت کردن اینا از کمبود محبت نیست

دختر من وقتی یه کاری میکنه باباش محل نمیده میاد با صدای اروم میگه بابا بابا چندین بار میگه یعنی بهم توجه کن و باباش جدش ابادشو اون لحظه فداش میکنه😂

وحشن😂😂😂پرخاشگری خودمون

این ک جیغ میزنن و چیز میز پرت میکنن کلا مخصوص این دوره سنیشون.معنیش این نیست ک کمبود محبت دارن.الان دنبال توجه ان

سوال های مرتبط