خانما مثبته؟ مارک ویتاساین چهار روز از موعدم گذشته

تصویر
۱۵ پاسخ

هاله داره عزیزم مبارکه 😍 پاشو برو آزمایش بتا تیتر بده خیالت راحت شه

اره دخترم مبارکه🥹آزمایشم برو

بااین بیبی چک بتا چند بود

انگارحاله داره

مثبته

اره مثبته مبارکه 😍😍

بلع عزیزم مبارکه

مبارکه عزیزم مثبته😍

حاله داره ان شاءلله ک مثبته

بنظرم مثبته مستقیم برید آزمایش چند روز دیگه. منم همین مارک رو اول زدم تازه بعد نیم ساعت هاله انداخت چند روز بعد کامل پررنگ شد

مبارک باشه

ی مارک دیگه هم بزن ترجیحا روژان.انشالله ک‌ مثبتی چون هاله داره

چند دقه بعد هاله افتاد

هاله داره انشالله که باردار باشی

مثبته حاله داره

سوال های مرتبط

مامان فارس مامان فارس هفته هشتم بارداری
مامان جیک جیک🐤 مامان جیک جیک🐤 هفته هفتم بارداری
مامان فرفری💕 مامان فرفری💕 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه قصد بارداری