۴ پاسخ

من آب میدم بعد بعضی وقتا با مسواک انگشتی تمیز میکنم بعضی وقتا هم که نمیزاره دندونگیرشو میدم دستش خودش می‌کشه به دندونش یه طرفش مثل مسواک انگشتیه

من آب میدم بامسواک انگشتی تمیزمیکنم

اره بعدش اب میدم

هیچ کدوم 😶

سوال های مرتبط

مامان آرازم💙 مامان آرازم💙 ۷ ماهگی
مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی