۹ پاسخ

مال من ۱.۹۹ بود دکتر گفت خوبه

میگن زیر ۲/۵ باشه خوبه

مال من الان ۲/۵خوبه یعنی؟؟؟؟؟؟؟

من تحت نظر متخصص داخلیم بهم گفته باید کمتر از ۲/۵ باشه

بله ۲.۵ خوبه

از ۳پایین باشه ۴مرز حساب میشه

من ۳🥲

زیر۲ نباید بیاد توبارداری

باشه خوبه۲

سوال های مرتبط

مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه انگور مامان حبه انگور روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی