۵ پاسخ

برا شما چند بود
ماه من سه ماهه دوم ۳ بود
الان باز ازمایش دادم
شده ۴.۵ 🥺

زیر ۲

واسه من به ۱.۱ رسید دکتر غدد گفت دیگه قرص تیروئید نخورم خوبه

۲.۵ تا ۳

زیر 3

سوال های مرتبط

مامان دلانا و نیارا مامان دلانا و نیارا ۲ ماهگی
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ثنا و حسین ❣️ مامان ثنا و حسین ❣️ ۴ ماهگی