Tsh تیروئید توبارداری باید چند باشه؟؟؟؟

۵ پاسخ

باید ۲/۵ یا ۳ باشه

زیر ۲/۵

من هم ترویدگرفتم الان زیرنظرمتخصص هرماه میرم آزمايش هم میدم گفت کنترول شده نرماله

برای من ۳ خورده ای بود دارم قرص میخورم

زیر ۲.۵ بعضیام میگن بین ۱ و ۲

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور مامان حبه انگور روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد