Tsh 5.3درهفته من یعنی تیروئید دارم؟

۵ پاسخ

من ۴ وخورده ای بود دکتر سریع دوزشا بالا برد

بالاست دوزتا دکترت باید تغییر بده

منم ۵ ولی دارو نمیخورم

بله عزیزم باید دارو مصرف کنی

بله عزیز

سوال های مرتبط

مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی
مامان بالالاریم🍓🤍 مامان بالالاریم🍓🤍 ۴ ماهگی