ماما ببینید من تیروئید دارم

تصویر
۴ پاسخ

اره باید قرص استفاده کنید وگرنه خطر داره از من قبل بارداری ۵ بود از همون موقع دارم قرص میخورم که جلوی بارداری و مشکلات جنینی رو میگیره تازه شده ۳ اما هنوزم باید بخورم تا اخر بارداری

ولی در حالت عادی برای کسی که باردار نیسته ۵ عدد اوکیه و مشکلی نداره ولی باردارها بای قرص استفاده بکنن

بله باید دارو بخورید حتما

بله کم کاره

کم‌کاره ۵ شده

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ودوم بارداری