آزمایش تیرویید ببینید خوبه یا نه؟؟؟؟؟!!!!
بارداری پوشک بچه داری

تصویر
۹ پاسخ

بالاست عزیزم نرمالش تا ۲.۵ نهایت تو بارداری
در حالت عادی تا ۴

بالاس ازمن ۴بوددکترم فرستادم پیش دکترغددقرص بهم دادهرصب ناشتامیخورم

خیلی بالا هست

کم کاره یه مقدار

برای منم اوایل ۲بود اینسری ازمایش دادم شد ۴ بهم یک روز در میون لوتروکسین ۵۰ داد تا یکماه بخورم دوباره ازمایش بدم خود بارداری باعث میشه تیروئید بالا بره

بالاست عزیزم تو هفته شما نهایتا۳ قرص مصرف کن

منم دارم نترس یکی از علتش استرسه
کم کاری داری دکتر قرص میده

کم کاری داری باید بری دکتر برات قرص بنویسه

ن خیلی بالاس برو دکتر غدد قرص میده
من هفته های اول ۶ بود الان شده ۱

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد