۳ پاسخ

گلبول سفید بخاطر بارداری بالا هست

آزمایشت خوبه گلبول‌های سفیدت بالاس. نشون از عفونت فعلی یا قبلی میده .این چند وقت اخیر سرماخوردی؟
ادرارتم کمی باکتری دیده شده ولی ازاونجایی ک سلول‌های اپیتلیال هم‌مشاهده شده ممکنه بخاطر آلودگی در نمونه گیری این باکتری‌ها دیده شدن. گروه خونیتم منفیه. فک‌کنم باید ۲۸هفته آمپول رگام بزنی.

اینم ادامش

تصویر

سوال های مرتبط