۵ پاسخ

هموگلوبینتون پایینه یعنی کم خونی دارید به دکترتون بگید که اگه نیازه قرص آهنتون رو بیشتر کنه بقیه آزمایشتون مشکلی نداره

کم خونی داری دیابت نداری اینو فهمیدم😅

یکمی کم خونی و کمبود آهن نشون داده فقط
قندت نرماله

تا اونجایی ک بلدم آزمایش،قند و ادرارت خوبه عفونت نداره😁

اینم صفحه دومش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی
مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فـــــراز👶 مامان فـــــراز👶 ۶ ماهگی
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی