سر در میارید از ازمایش تیروئید

تصویر
۸ پاسخ

عددش خوبه
شاید نیاز باشه فقط ۲ یا ۳ روز در هفته قرص بخوری فقط
بپرس از دکترت

بین ۱تا ۴خوبه گم من کم کاری دارم قرص لووتروکسین ۱۰۰ میخورم روزی یکی

نرماله عزیزم

خوبه نرماره

اگه تیرویید کم کار داری یکم باید بیاد پایین تر
اگه پرکار داری خوبه
اگه هم تیرویید نداری هم خوبه

نرمال عزیزم

عددش خوبه برای هفتتون

بهم بگید خواهشا

سوال های مرتبط

مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد طاها مامان محمد طاها روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری