عددش خوبه
شاید نیاز باشه فقط ۲ یا ۳ روز در هفته قرص بخوری فقط
بپرس از دکترت
بین ۱تا ۴خوبه گم من کم کاری دارم قرص لووتروکسین ۱۰۰ میخورم روزی یکی
نرماله عزیزم
خوبه نرماره
اگه تیرویید کم کار داری یکم باید بیاد پایین تر
اگه پرکار داری خوبه
اگه هم تیرویید نداری هم خوبه
نرمال عزیزم
عددش خوبه برای هفتتون
بهم بگید خواهشا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.