کسی از آزمایش تیروئید سر در میاره؟

تصویر
۷ پاسخ

دکتر اوایل بارداری هم برات نوشته بود یا تازه یادش اومده بود؟

نگران نباش تو هفته شما بچه خودش تییروید داره تو سه ماه اول خیلی خطر ناک بوده
الانم بده ها ولی نه اونقد تحت نظر دکتر باشین دارو بخورین نرمال میشه
فقط استرس نگیر که از همه چیز بدتره

خيلي سريع پيگيري كنيد چون توي بارداري تيروييد شديدت اثر داره روي جنين عددش هم خيلي بالاست پركاري خيلي شديده

مامان توت فرنگی بندرعباس اوضاعش چجوریه؟ارومه؟

پرکاری تیرویید داری فکر میکنم باید بری متخصص داخلی تحت نظر باشی عزیزم

دارو مصرف میکنین؟
پرکارشده تیروئیدتون
احتمالا باید دوز مصرفی کم شه

پرکاری شدید داری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیهان 🌸🩷 مامان نیهان 🌸🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان گیسوطلا💛 مامان گیسوطلا💛 ۵ سالگی
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان فاطمه طلا مامان فاطمه طلا هفته سی‌وهشتم بارداری