دکتر اوایل بارداری هم برات نوشته بود یا تازه یادش اومده بود؟
نگران نباش تو هفته شما بچه خودش تییروید داره تو سه ماه اول خیلی خطر ناک بوده
الانم بده ها ولی نه اونقد تحت نظر دکتر باشین دارو بخورین نرمال میشه
فقط استرس نگیر که از همه چیز بدتره
خيلي سريع پيگيري كنيد چون توي بارداري تيروييد شديدت اثر داره روي جنين عددش هم خيلي بالاست پركاري خيلي شديده
مامان توت فرنگی بندرعباس اوضاعش چجوریه؟ارومه؟
پرکاری تیرویید داری فکر میکنم باید بری متخصص داخلی تحت نظر باشی عزیزم
دارو مصرف میکنین؟
پرکارشده تیروئیدتون
احتمالا باید دوز مصرفی کم شه
پرکاری شدید داری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.