سلام خانما کسی از آزمایش سر در میاره؟

تصویر
۲ پاسخ

یه مقدار کم خونی داری، قرص اهنتو باید منظم استفاده کنی، گلبول سفیدت بالاست ک معمولا تو حاملگی بالاتراز رنج نرماله، قندت هم تقریبا لب مرزی چیزای شیرین کمتر استفاده کن

چیزی که من متوجه شدم
احتمالا یکم عفونتی چیزی دارین چون گلبول سفید بالاست
یکم کم خونی دارین چون گلبول قرمز کمه
و قندتون هم لب مرز هست که احتمالا دکتر رژیم یا دارو بده

سوال های مرتبط

مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخملم و تودلی🧸 مامان دخملم و تودلی🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیکان مامان آیکان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری