خانما کسی از این آزمایش قندم سر در میاره؟

تصویر
۲ پاسخ

میگم شربت رو درست خوردی تو باید قندت برو بالا نه بیاد پایین
قند بعد شربتت از قند ناشتا هم کمتر 🤦‍♀️

قند که نداری هیچ ،افت قند نشون داده ! مطمئنی پودر قند روکامل خوردی!

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیکان مامان آیکان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پریسا مامان پریسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری