مامانا این جواب آزمایش قندم کسی سر در میاره

تصویر
۹ پاسخ

قندت نرماله عزیزم

ناشتا83بودی یساعت بعد114دوساعت بعد104عالیه

قندت خوبه
کمی عفونت ادراری داری
و کمی کمخونی که خب انقد مقدارش کمه اصلا برات علامت نزده
گلبول سفیدات زیادع ک خب تو بارداری شایعه
بدکترت نشون بدی خودش راهنماییت میکنه

قندت خوب و نرماله

پلاکتت یکم پایینه

قندت عالیه بقیش رو نمیدونم

قند ندارم

خیلی خوب و نرماله خدا رو شکر

خوبه

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی