مامانا لطفا کسی سر در میاره جواب این آزمایش بهم بگه

تصویر
۲ پاسخ

در کل آزمایش‌ها خوب و اطمینان‌بخش هستند:

تست قند بارداری (GTT) کاملاً طبیعی است (FBS=74، یک ساعت=104، دو ساعت=73) و نشانه‌ای از دیابت بارداری دیده نمی‌شود.

TSH=2.8 طبیعی است و عملکرد تیروئید مناسب است.

هموگلوبین 11.9 در بارداری کمی لب مرز پایین محسوب می‌شود ولی هنوز قابل قبول است و کم‌خونی شدید نداری.


فقط در آزمایش ادرار مقدار کمی خون، پروتئین و کریستال اگزالات دیده شده و کشت ادرار هم فقط 5000 کلنی داشته که معمولاً به نفع عفونت ادراری فعال نیست. اگر سوزش ادرار، درد پهلو یا علائم خاصی نداری، مورد نگران‌کننده‌ای در این جواب‌ها دیده نمی‌شود. 👍🏻

کلیه هاتون پروتئین دفع میکنن و صفحه اول برای من ناخوانا بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهنا ومحمد حسین مامان مهنا ومحمد حسین ۳ ماهگی