کم کاره باید قرص بخوری
خوبه همچی
tsh باید بیاد زیر ۳ در سه ماه دوم.
برو دکتر قرص میده
اگه برا خودته باید قرص بخوری تیروئیدت برا زن باردار یکم کم کاره
فک کنم کم کاره واسه من ۴/۱ بود رفتم دکتر بهم دارو داد الان دارم میخورم که کنترل شده و شده ۱/۷
تیرویید کم کار داری باید بری دکتر غدد قرص بده بیاد زیر ۲ونیم
کم کاره باید بری دکتر زن باردار باید تیروییدش زیر ۲ونیم باشه
بنظر کم کاره یه کوچولو باید قرص استفاده کنید برای مخصوصا بارداری که باید زیر۲باشهtsh
تروعیدت خوبه برو نشون دکتر بده
tshبالاس
البته من فک کنم سه و خورده ای بود تیروییدم دکتر قرص نوشت برام
کم کاره عزیزم...برو دکترقرص بدع
خوبه همه چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.