۵ پاسخ

همجیزت خوبه عزیزم نگران نباش احتمالا شیرینی جیزی خوردی قندت لب مرزه وگرنه شکرخدا عالی

خدارو خوبه فقط یکم قندت لب مرزه
فاطمه جان میخوای اسم دخترت و بذاری نیکا؟ من میخواستم اگر دختر شد بزارم دُرنیکا ولی خدا لایق ندید دختر بهم بده به جاش دوتا شیر پسر دارم

عفونت ادراری هم‌خداروشکر نداری

اااااااااا

تصویر

قند بعد دو ساعتت یه مقدار بالاس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی
مامان فندق💗 مامان فندق💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان مهیارو تودلی🤰 مامان مهیارو تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری